Marketing w firmie

0
271

Marketing promocyjny jest ogólnie postrzegany jako koniec kampanii, jednak jeśli ogólne działania marketingowe firmy nie wspierają jej celów i harmonogramu, wyniki są często słabe, a kierownik promocji ponosi winę za niepowodzenie.

Wybór dobrej firmy marketingowej do zintegrowania tych skomplikowanych kanałów promocyjnych jest zadaniem samym w sobie, ponieważ wielu obiecuje wyjątkowe wyniki kampanii marketingowej, a niewielu zapewni to, czego oczekujesz. Kiedy zawiodą, czy będziesz wiedział, gdzie był problem, czy będziesz musiał go rozwiązać, aby doświadczyć i zacząć od nowa?

Dlaczego programy promocyjne i wdrażanie wielu firm marketingowych zawodzą? Przede wszystkim dlatego, że nie rozumieją tego rozdrobnienia mediów. Marketing zintegrowany to nie tylko modne słowo. Marketing wielokanałowy musi być opracowany i koordynowany przez kierownika kampanii i realizowany jako program systematyczny. Niestety brakuje wykwalifikowanych ekspertów ds. Marketingu promocyjnego i ograniczonej liczby firm marketingowych, które mają krajową sieć partnerów i kontaktów z kanałami marketingowymi. Zintegrowanego marketingu nie mogą dobrze zrobić małe firmy marketingowe, które zawierają umowy z innymi niezależnymi podmiotami. Duże firmy marketingowe dysponują zasobami i siecią uznanych partnerów, którzy zapewniają promocję Twoich produktów od dystrybucji do punktu sprzedaży.

Promocja marketingowa

Ponieważ kanały marketingowe i reklamowe stały się tak rozdrobnione, reklamodawcy trudno jest dotrzeć do docelowego konsumenta i wpłynąć na niego. Reklamodawcy nie mogą dłużej przyjmować dostępu do konsumentów za coś oczywistego i podejmowanie wspólnych wysiłków, aby dotrzeć do konsumenta na wiele różnych sposobów. Promocyjne kampanie marketingowe muszą uwzględniać wiele mediów, w tym Internet, aby osiągnąć optymalne wyniki promocji i sprzedaży. Kiedy współpracują, mogą zarejestrować się wśród odbiorców konsumenckich i upewnić się, że Twoje produkty są dystrybuowane tam, gdzie powinny być we właściwym czasie.

Dużo słyszymy o marketingu internetowym i jego niewiarygodnym zasięgu, który doskonale nadaje się do komunikacji i budowania świadomości marki oraz chęci zakupu. Jednak w przypadku firm z branży dóbr konsumpcyjnych niewiele kanałów promocyjnych przewyższa promocję sklepów detalicznych. Miejsce sprzedaży detalicznej to miejsce, w którym odbywa się sprzedaż, a kiedy program promocyjny koncentruje się na tym, by dobrze tu działać, prawdopodobnie wszystko pójdzie dobrze. Sprzedaż może zostać utracona w punkcie sprzedaży, ku konsternacji firm o słabych połączeniach i programach szkoleniowych dotyczących sprzedaży detalicznej. Nie są w stanie odpowiedzieć na problemy przedstawicieli handlowych i wymagania konsumentów, a gdy konsument traci zaufanie lub zainteresowanie, nie zobowiązuje się do zakupu produktu.

Transakcje sprzedaży są złożone, a premie i zachęty są kluczową częścią tego, czy Twój produkt trafi na półki sklepowe i otrzyma odpowiednie wsparcie sprzedaży. Gdy Twoje produkty opuszczą magazyn, są one same, chyba że profesjonalna promocyjna firma marketingowa wspiera je na poziomie detalicznym.

Silne zintegrowane kanały Kanały

marketingowe są również skomplikowane, a jeśli połączenia w Twojej sieci nie są silne, sprzedaż może przestać się trząść. Nie myśl, że członkowie kanału marketingowego również nie wiedzą o twoich lukach w dystrybucji. Wiedzą, że jesteś niezależny, i mają swoją główną lojalność wobec większych producentów i dystrybutorów. Twoje produkty mogą uzyskać status drugorzędny i nie otrzymać wsparcia sprzedaży.

Co dzieje się podczas rozdrobnionych kampanii promocyjnych? Wiele kampanii promujących marketing jest zaniepokojonych złym oznakowaniem punktu sprzedaży, blokami komunikacji z dostawcami, nierzetelnym raportowaniem, problemami z magazynem, słabym wsparciem sprzedaży, słabym szkoleniem sprzedaży, a także wysokimi kosztami i przestarzałą technologią. Promocja marketingowa może zawieść na wiele różnych sposobów i musisz zrozumieć, dlaczego. Kiedy wydajesz setki tysięcy dolarów na działania związane z opracowywaniem i dystrybucją kampanii i angażujesz się w konkretną firmę marketingową, przyszłość Twojej firmy jest na linii.

Potrzebujesz niezawodnej firmy marketingowej, która posiada systemy magazynowania i baz danych, praktyki związane z realizacją zamówień oraz sieć wsparcia sprzedaży w celu ułatwienia problemów z dystrybucją i komunikacją.

Jeśli nadal zarządzasz wewnętrznymi kampaniami promocyjnymi marketingu, powinieneś rozważyć outsourcing w reklamowej firmie promocyjnej i marketingowej, która oferuje pełen zakres usług wsparcia. Od planowania kampanii po obsługę klienta posprzedażowego, firmy te mogą odciążyć cię od rąk i faktycznie dać przewagę w obszarze promocji detalicznych.

Duże firmy zajmujące się marketingiem promocyjnym rozwinęły możliwości produkcji kreatywnych i skutecznych materiałów marketingowych POS, drukowania reklam, opakowań, automatyzacji magazynów i dystrybucji detalicznej. Mogą pomóc w zarządzaniu zamówieniami na dużą skalę w trudnych terminach, ponieważ ich najnowocześniejsze systemy elektroniczne są skonfigurowane do tego. Zapewniają rozwiązania w zakresie fakturowania / fakturowania, dostosowywania raportów i dystrybucji magazynowej zabezpieczeń marketingowych. Od transakcji EDI po internetowe narzędzia raportujące, mają kontrolę nad procesem realizacji marketingu i mogą zapewnić doskonałą świadomość skuteczności kampanii marketingowej. Już sama współpraca z tymi firmami może sprawić, że będziesz lepszym menedżerem ds. Marketingu.

Zrób sobie przerwę i skorzystaj z usług konsultantów promocyjnych oferujących pełen zakres usług, a następnie zacznij widzieć, jak Twoje kampanie marketingowe osiągają szczyt. W ramach kompletnej zintegrowanej, promocyjnej kampanii marketingowej firmy usługowe oszczędzają pieniądze, czas i ograniczają problemy komunikacyjne, a tym samym oszczędzają Twoje przyszłe relacje z kanałami marketingowymi.

Najlepszą firmą zajmującą się marketingiem promocyjnym w USA jest bez wątpienia Archway Marketing Services. Firma od dziesięcioleci obsługuje sprzedawców w USA. Archway przejmuje kontrolę nad całą promocyjną kampanią marketingową od początku do końca. Zapewniają doskonałą oszczędność kosztów w magazynie, zarządzaniu zapasami i wysyłce. Zintegrowana platforma ERP umożliwia zarządzanie dostawami, raportowanie i obsługę klienta w czasie rzeczywistym.

Gdybyś mógł podwoić ROI w swojej kampanii promocyjnej w sprzedaży detalicznej, czy nie ma sensu wprowadzać firmy oferującej pełen zakres usług w zakresie marketingu promocyjnego?